Poslednje ažuriranje skladišta: 12. 11. 2018 12:56

Kako mogu da uložim reklamaciju?

Sastavili smo kratko uputstvo o tome kako možete uložiti reklamaciju za artikle kupljene preko telefona i Web Shop-a.
 

Reklamacija kod oštećenja pošiljke

 

Sva roba koja izlazi iz našeg magacina je uredno i propisno spakovana u odgovarajuće pakete, a paketi su obeleženi odgovarajućim nalepnicama kako bi se sa paketima dalje, u centrima kurirskih službi, pravilno rukovalo.

 

U slučaju potrebe za reklamacijom oštećene robe koja Vam je isporučena nekom od kurirskih službi sa kojima sarađujemo- BEX, CityExpress, molimo Vas da obratite pažnju na sledeće:

  • Ukoliko je roba fizički oštećena, bilo bi najbolje da ga otvorite na licu mesta ispred kurira i uslikate ga da bismo imali dokaz o oštećenju. U slučaju da se kurir protivi navedenom, pozovite reklamaciju u centralama kurirskih službi.
  • Nakon što utvrdite da je roba oštećena, neophodno je da Vam kurir popuni  Zapisnik o oštećenju robe, jer je zapisnik jedini validan dokument prema kome možete da potražujete refundiranje novca za oštećenu robu.

 

Reklamacija kod neodgovarajućeg artikla

 

U slučaju da Vam ne odgovara artikal koji smo Vam poslali (niste dobili što ste poručili, ne možete da ugradite, nije Vam više potreban, pogrešan deo ste poručili, itd.) slobodno možete da nam pošaljete nazad sa sledećim uslovima: ( možete pročitati ) OVDE.

 

Ukoliko imate neko pitanje u vezi reklamacije možete nas kontaktirati:

 

 

Za otkazivanje obaveštenja kliknite ovde!
Newsletter

Za ponude proizvoda i obaveštenja o novostima, prijavite se za informaciono pismo sad!

0
×