Greške veš mašine koje možete sami da rešite

 

 

Često se desi da ljudi plate izlaz na teren ili popravku majstoru koju su mogli i sami da otklone. To su greške kao što je dečiji ključ, zapušen filter i resetovanje programa.

Mašina ne izbacuje vodu

Ukoliko primetite da mašine ne završava program do kraja i ispisuje grešku E7 ( kod gorenje mašine ) najbolje je da proverite da li Vam je čist filter. Ova greška se javlja kad u mašini ostane vode jer nije mogla da je izbaci. Najčešće se zaglavi čarapa ili neki drugi predmet kod filtera.

Filter se nalazi sa prednje strane u donjem desnom uglu, gde se nalazi pumpa. Vadi se tako što ga okrećete u suprotnom smeru od kazaljki na satu. Pripremite se da će tim potezom iscureti i sva voda koja se nalazi u aparatu. Nakon što ste izvadili filter operite ga i vratite na mesto. Ukoliko se nešto zaglavilo i ne možete da izvadite filter jer se plašite da ćete ga slomiti i dalje savetujemo da pokušate pošto sam uložak filtera je i dalje jeftiniji od majstora. Ako kod filtera nije bilo ništa pozovite majstora da pregleda mašinu.

 

 

Resetovanje programa

Ukoliko veš mašina na primer ostane bez stuje na nekoliko minuta javlja se greška PF (Power Fail) ili ako ne zaboravlja program koji je započela, da biste pokrenuli drugi program potrebno je da sačekate za završi program ili da resetujete mašinu.

Resetovanje kod gorenje Sensocare linije nije bio problem. Bilo je potrebno izvući aparat iz struje i već je zaboravio program.

Za  gorenje Waveactive mašine je već drugačija situacija. Elektronika mašine duže pamti program koji je bio izabran. Da biste znali kako se resetuje prvo trebate proveriti serijski broj aparata. Taj podatak možete pronaći na garantnom listu ili na fabričkoj nalepnici koja se nalazi na kućištu, kad otvorite vrata, pored tunel gume.

Ukoliko je Vaš serijski broj počinje sa 845 (ili je veći) aparat možete resetovati tako što pritisnete i držite tri sekundi on/off dugme.

Kod svih ranijih serija aparati se restartuju istom procedurom ali se pritiska start / pause dugme!

Nakon resetovanja programa mašina će automatski izbaciti vodu i posle toga možete izabrati drugi program.

 

 

 

 

Aparat ne reaguje ni na šta?

Podesili ste program i pokrenuli ali ništa se ne dešava? U ovom slučaju proverite da li Vam je dečiji ključ uključen. Kod Sensocare mašina možete pogledati da li svetli lampica pored koje je nacrtan ključ. Ukoliko jeste pritisnite prva dva dugmeta u desnoj koloni dugmadi (predpranje i viši nivo vode) i držite 5 sekundi! Nakon toga ključ se iključuje i možete koristiti aparat dalje.

Kod novih, Waveactive, veš mašina potrebno je da u isto vreme pritisnete mode i extras dugmadi i držite ih tri sekunde. Kad se isključi lampica za ključ nastavite sa izborom programa.

 

Ne uvlači omekšivač i prašak?

Često se desi da se dozirna posuda zapuši deterdžentom koji se ne rastvori redovno što može dovesti da ne uvlači prašak i omekšivač ili čak i da iscuri voda iz posude. Za redovno održavanje posude možete pročitati više OVDE.

 

 

Ovaj web sajt koristi kolačiće. Upotreba kolačića je regulisana našom Politikom korišćenja kolačića. Korišćenjem sajta bez izbora jedne opcija, saglasni ste sa upotrebom kolačića.
Za otkazivanje obaveštenja kliknite ovde!
Newsletter

Za ponude proizvoda i obaveštenja o novostima, prijavite se za informaciono pismo sad!

0
×