Isporuka pošiljke

OBRADA NARUDŽBE

Nakon potvrde, Vaša porudžbina ulazi u status obrade u kojoj se utvrđuje da li je traženi artikal dostupan i neoštećen u toku skladištenja. Nakon obrade porudžbine, naše kolege će Vas nazvati na telefon koji ste priložili uz narudžbu radi obaveštenja o statusu porudžbine.

 

ISPORUKA

Sva roba poručena do 13h biće otpremljena iz našeg magacina istog dana. Robu koju poručite nakon 13h pakujemo i šaljemo narednog dana. Subotom, nedeljom i praznicima porudžbine se primaju, ali se roba ne otprema. Kurirske službe preuzimaju pakete u našoj firmi isključivo radnim danima ( ponedeljak - petak ).

U slučaju da je roba poručena do 13h, ali zbog nekih nepredviđenih problema nismo u mogućnosti da Vam pošaljemo robu istog dana, bićete kontaktirani.

Kurirske službe sa kojima sarađujemo su BEX, CityExpress i DailyExpress.

Rok isporuke poručene robe je 24-48h, ali se vikendom ne vrši otpremanje niti dostavljanje. Subota se smatra vikendom!

Troškove poštarine plaća kupac kuriru po preuzimanju paketa po zvaničnom cenovniku:

Bex - OVDE možete pogledati zvanični cenovik;

CityExpress - OVDE možete pogledati zvanični cenovik;

DailyExpress - OVDE možete pogledati zvanični cenovik.

 

U slučaju da Vam roba ne bude isporučena u navedenom roku, možete nas kontaktirati na nekih od naših telefona ili putem e-mail adrese office@elkond.co.rs kako bismo problem što pre rešili.

 

REKLAMACIJA KOD OŠTEĆENJA POŠILJKE

U slučaju potrebe za reklamiranjem oštećene robe koja Vam je isporučena nekom od brzih pošti sa kojima sarađujemo - BEX, CityExpress ili DailyExpress, molimo Vas da obratite pažnju na sledeće:

Ukoliko je paket fizički oštećen, bilo bi najbolje da ga otvorite na licu mesta ispred kurira i uslikate ga da bismo imali dokaz o oštećenju. U slučaju da se kurir protivi navedenom, pozovite nas na neki od naših telefonskih brojeva, a mi ćemo odmah kontaktirati reklamaciju u centralama kurirskih službi.

Nakon što utvrdite da je roba oštećena, neophodno je da Vam kurir popuni Zapisnik o oštećenju robe, jer je zapisnik jedini validan dokument prema kome možemo da potražujemo refundiranje novca za oštećenu robu.

 

Sva roba koja izlazi iz našeg magacina je uredno i propisno spakovana u odgovarajuće pakete, a paketi su obeleženi odgovarajućim nalepnicama kako bi se sa paketima dalje, u centrima kurirskih službi, pravilno rukovodilo.

 

STUPANJE NA SNAGU, IZMENE

Verzija: 1.0

Ova pravila stupaju na snagu i važe od: 10.07.2019

  Zadržavamo pravo da ažuriramo ove uslove isporuke pošiljki i sav sadržaj koji se nalazi na sajtu u bilo koje vreme, bez najave unapred. Sve ove promene stupaju na snagu nakon što budu objavljene na sajt. Stoga Vas upozoravamo da proveravate ove opšte uslove za isporuku pošiljaka periodično, s obzirom na to da Vas obavezuje trenutna verzija. Ukoliko imamo Vašu e-mail adresu, poslaćemo Vam obaveštenje o svim promenama.

Ukoliko nastavite da koristite naš sajt nakon ovih izmena to će podrazumevati Vašu saglasnost sa izvršenim izmenama.

Ovaj web sajt koristi kolačiće. Upotreba kolačića je regulisana našom Politikom korišćenja kolačića. Korišćenjem sajta bez izbora jedne opcija, saglasni ste sa upotrebom kolačića.
Za otkazivanje obaveštenja kliknite ovde!
Newsletter

Za ponude proizvoda i obaveštenja o novostima, prijavite se za informaciono pismo sad!

0
×